program regionalny europa

Admin

Admin

Osoby prawne:

  1. Kupiec Gorzowski Sp. z o. o.
  2. "MADEX" Sp. z o. o.
  3. "REDBUD" Sp. z o. o.

 

Osoby fizyczne:

  1. Anusiak Patrycjusz
  2. Bernat Włodzimierz
  3. Błażejczak Roman
  4. Błażejczyk Andrzej
  5. Borkowski Filip
  6. Brzeziński Piotr
  7. Budziński Mariusz
  8. Bździon Kamil
  9. Charęza Józef
  10. Chełpa Mieczysław
  11. Chojnacki Tomasz
  12. Chyczewski Janusz
  13. Ciećka Krystyna
  14. Ciesielska Katarzyna
  15. Cisiuk Grzegorz
  16. Combrzyńska Jolanta
  17. Czajkowska Dorota
  18. Czepułkowski Zdzisław
  19. Ćwiklińska Grażyna
  20. Daczek Jarosław
  21. Darul Maciej
  22. Dąbrowski Rafał
  23. Domagała Małgorzata
  24. Domański Sylwester
  25. Domaszewicz Łukasz
  26. Dominiak Ewa
  27. Dudziak Paweł
  28. Duk Arkadiusz
  29. Dylawerska Julita
  30. Dziemidowicz Marcin
  31. Dzierzba Grzegorz
  32. Fałat Leszek
  33. Filipowski Rafał
  34. Fleszer Grzegorz
  35. Florczak Paweł
  36. Gadomska Ewa
  37. Gawlik Paweł
  38. Gieremek Paweł
  39. Giezek Robert
  40. Giniewska Marta
  41. Głąbicka Marta
  42. Godzik Jarosław
  43. Gogler Agnieszka
  44. Gondek Jarosław
  45. Goździalski Karol
  46. Górski Piotr
  47. Graczkowski Marek
  48. Grygorczyn Mirosław
  49. Gryzm Marcin
  50. Guszkowski Marek
  51. Guzowski Remigiusz
  52. Guźniczak Krzysztof
  53. Hawliczek Paweł
  54. Ignaczak Marika
  55. Janiak Magdalena
  56. Jaszczyszyn Krzysztof
  57. Jasiński Krystian
  58. Jaworski Marek
  59. Jelińska Monika
  60. Jordan Marek
  61. Kacprzak Marcin
  62. Kaczmarek Tomasz
  63. Kaczorowski Paweł
  64. Karolewicz Jan
  65. Kawalec Paweł
  66. Kiryk Paweł
  67. Kochanowski Krzysztof
  68. Korczala Paweł
  69. Korzec Dariusz
  70. Korzeniewski Mariusz
  71. Kowal Radosław
  72. Kowalczyk Waldemar
  73. Kozieł Arkadiusz
  74. Kożuszek Agata
  75. Krekora Mateusz
  76. Krajnik Anna
  77. Krauza Marek
  78. Krawczyk Jolanta
  79. Krysiński Mariusz
  80. Kubara Krystian
  81. Kuczyński Szymon
  82. Kula Anna
  83. Kuza Mariusz
  84. Kwaszyńska Aleksandra
  85. Latala Sylwia
  86. Lentka Stanisława
  87. Leszczyński Piotr
  88. Lewandowska Anna
  89. Lewandowska Maria
  90. Lewandowski Łukasz
  91. Lichwa Krzysztof
  92. Linkiewicz Robert
  93. Lotko Elżbieta
  94. Ludkiewicz Damian
  95. Luszawski Tomasz
  96. Maciejewski Mirosław
  97. Machnicki Tomasz
  98. Maczuga Łukasz
  99. Madej Łukasz
  100. Magda Monika
  101. Maj Małgorzata
  102. Masewicz Kacper
  103. Matcik Mariusz
  104. Matkowski Roman
  105. Matuszewski Patryk
  106. Meter Bogusław
  107. Micał Grzegorz
  108. Michlewicz Jacek
  109. Mytkowska Barbara
  110. Napierała Remigiusz
  111. Nieroda Michał
  112. Nowak Rafał
  113. Nowak Zbigniew
  114. Nowokuńska-Nurek Wiesława
  115. Osowski Patryk
  116. Oszywa Liliana
  117. Owsian Maciej
  118. Paluch Łukasz
  119. Pałczyński Szymon
  120. Pasda Patryk
  121. Pawlak Krystian
  122. Pawłowski Patrycjusz
  123. Pawul Adam
  124. Pikulik Tomasz
  125. Piskorz Alan
  126. Piwowarczyk Krzysztof
  127. Plajzer Magda
  128. Pławski Ryszard
  129. Płuciennik Iwona
  130. Probański Przemysław
  131. Prokopiak Tadeusz
  132. Przyszlak Konrad
  133. Rekut Anna
  134. Rodecki Marcin
  135. Rohoziński Bogdan
  136. Rojek Bożena
  137. Ruda Michał
  138. Rudecki Piotr
  139. Rusakiewicz Waldemar
  140. Rutkowski Roman
  141. Rychterski Andrzej
  142. Rychterski Zbigniew
  143. Rytel Marek
  144. Sala Andrzej
  145. Salczyńska Wioletta
  146. Sawicki Kamil
  147. Sienkiewicz Damian
  148. Siwiec Igor
  149. Skórka Stanisław
  150. Słomczewski Bogumił
  151. Sobolski Sławomir
  152. Socha Damian
  153. Sokołowski Mateusz
  154. Sokołowski Robert
  155. Solarczyk Krystyna
  156. Sopiński Paweł
  157. Spychaj Joanna
  158. Srokowski Zdzisław
  159. Stojanowska Aleksandra
  160. Swędra Radosław
  161. Swędra Roman
  162. Szachnowski Daniel
  163. Szalast Paweł
  164. Szawlińska Anna
  165. Szczepanik Michał
  166. Szczęsny Mariusz
  167. Szmajewska Krystyna
  168. Szyfer Dominika
  169. Świerczyński Wojciech
  170. Świerzyński Mariusz
  171. Tarazewicz Mariusz
  172. Tatara Marek
  173. Tatara Monika
  174. Tkaczyk Łukasz
  175. Toffel Andrzej
  176. Tomaszewski Jacek
  177. Turowska Agnieszka
  178. Tutka Andrzej
  179. Tutro Paweł
  180. Tymecka Anna
  181. Urban Andrzej
  182. Urbanowicz Franciszek
  183. Walczyński Andrzej
  184. Walicki Tomasz
  185. Warloch Arkadiusz
  186. Wasiluk Sławomir
  187. Waszewski Tomasz
  188. Wawer - Downar Beata
  189. Wawrzkiewicz Barbara
  190. Wąsowicz Elżbieta
  191. Wąsowicz Janina
  192. Wąsiel Paweł
  193. Więckowska Urszula
  194. Wiśniewska Jadwiga
  195. Wolończyk Piotr
  196. Woźniak Cezary
  197. Wójcik Dominik 
  198. Wójcik Rafał
  199. Wrembel Michał
  200. Wróblewski Rafał
  201. Zapała Kryspina
  202. Zaremba Patryk
  203. Zgryźniak Zofia
  204. Zielińscy Dorota i Grzegorz
  205. Zieliński Tomasz
  206. Ziętek Paweł
  207. Żarski Mateusz

ZASADY OBJĘCIA CHOREGO OPIEKĄ MEDYCZNĄ

PRZEZ HOSPICJUM ŚW. KAMILA W RAMACH HOSPICJUM DOMOWEGO

ZASADY OBJĘCIA CHOREGO DZIECKA OPIEKĄ MEDYCZNĄ

PRZEZ HOSPICJUM ŚW. KAMILA W RAMACH

HOSPICJUM DOMOWEGO DLA DZIECI

środa, 03 lipiec 2013 00:00

Zasady przyjęcia

ZASADY OBJĘCIA CHOREGO OPIEKĄ MEDYCZNĄ
PRZEZ HOSPICJUM ŚW. KAMILA W RAMACH HOSPICJUM STACJONARNEGO

ZARZĄDZENIE NR 11/2019DYREKTORA HOSPICJUM ŚW. KAMILA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIMz dnia 30 września 2019 roku

w sprawie zasad prowadzenia w Hospicjum wypożyczalni sprzętu medycznego


Na podstawie §7 ust. 2 pkt 5 Regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego Stowarzyszenie Hospicjum Św. Kamila w Gorzowie Wielkopolskim, zarządza się, co następuje.

§1. Wprowadza się zasady prowadzenia w Hospicjum Św. Kamila, zwanego dalej Hospicjum, wypożyczalni sprzętu medycznego.

§2. 1. Wypożyczaniu za kaucją podlega sprzęt wymieniony w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2. Załącznik Nr 1, zawiera także wysokość kaucji, o której mowa w ust. 1.

§3. 1. Osobą odpowiedzialną za wypożyczanie sprzętu medycznego, zwanego dalej sprzętem, właściwe jego oznakowanie a także za właściwy stan pomieszczenia magazynowego, służącego do przechowywania sprzętu, jest pracownik techniczny-kierowca.

2. Pracownik, o którym mowa w ust. 1, dokonuje uzgodnienia z osobą wypożyczającą, zwaną dalej biorącym, rodzaj sprzętu, który chce wypożyczyć biorący, wpisując w części A formularza, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia, nr inwentarzowy i nr seryjny sprzętu, o ile tak numer umieścił jego producent.

3. Wypełniony formularz, pracownik, o którym mowa w ust. 1, przekazuje pracownikowi właściwemu do spraw kadrowych.

§4. 1. Wypożyczenie sprzętu może odbywać się tylko po podpisaniu umowy użyczenia przez osobę wypożyczającą i pracownika właściwego do spraw kadrowych, który wcześniej przygotowuje treść umowy.

2. Treść umowy stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§5. 1. Po podpisaniu umowy użyczenia, o której jest mowa w §3, biorący dokonuje wpłaty kaucji w kasie Hospicjum.

2. Kasjer wydaje biorącemu kwit KP, na którym umieszcza numer umowy, o której mowa w §3.

§6. 1. Wydania sprzętu biorącemu dokonuje pracownik, o którym mowa w §4 ust. 1, po okazaniu mu przez biorącego kwitu KP.

2. Biorący potwierdza odbiór sprzętu własnoręcznym podpisem w części A formularza, o którym mowa w §3 ust. 2.

§7. Pracownik odpowiedzialny za prowadzenie wypożyczalni prowadzi rejestr wypożyczeń sprzętu medycznego Hospicjum Św. Kamila. Rejestr zawiera:

1) imię i nazwisko;

2) adres biorącego;

3) nr dowodu osobistego, organ wydający;

4) nr telefonu;

5) nazwa sprzętu;

6) nr inwentarzowy/nr seryjny;

7) czas obowiązywania umowy.

§8. Środki pochodzące z kaucji przechowywane są na koncie księgowym: kaucje.

§9. 1. Zwrot wypożyczonego sprzętu dokonywany jest w miejscu jego wypożyczenia.

2. Pracownik odpowiedzialny za wypożyczalnię dokonuje oceny stanu technicznego zwracanego sprzętu i wypełnia część B formularza, o którym mowa w §3 ust.2 niniejszej umowy. Wypełniony formularz przekazuje następnie kasjerowi, o którym mowa w §5 ust. 2.

3. W przypadku, gdy sprzęt zostaje oddawany w stanie technicznym dobrym, kasjer dokonuje zwrotu kaucji biorącemu, wystawiając dokument KW.

4. W przypadku, gdy sprzęt oddawany jest w złym stanie technicznym, biorący podpisuje w części B formularza, o którym mowa w §3 ust.2, oświadczenie o zgodności zapisów z wykazem usterek , wpisanych przez pracownika, o którym mowa w §3 ust. 1.

5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, kaucja biorącemu nie jest wypłacana.

§10. Pracownik odpowiedzialny za wypożyczalnię przekazuje do naprawy uszkodzony sprzęt, o którym mowa w §9 ust. 4.

§11. Pracownik Działu Księgowości dokonuje, na podstawie faktury za naprawę uszkodzonego sprzętu, oceny wysokości kosztów naprawy i w przypadku, gdy środki z kaucji okażą się niewystarczające do pokrycia szkody, inicjuje środki prawne służące do odzyskania poniesionych nakładów.

§12. W przypadku przekroczenia przez biorącego terminu obowiązywania umowy, pracownik odpowiedzialny za wypożyczalnię podejmuje kroki w celu doprowadzenia – w zależności od okoliczności faktycznych – do zwrotu sprzętu lub przedłużenia umowy.

§13. Główny księgowy Hospicjum odpowiada za nadzór nad realizacją zapisów niniejszego zarządzenia.

§14. Traci moc Zarządzenie Nr 25/2014 Dyrektora Hospicjum Św. Kamila w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 03 grudnia 2014 roku w sprawie zasad prowadzenia w Hospicjum wypożyczalni sprzętu medycznego.

§15. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

L. p.

Nazwa sprzętu medycznego

Wysokość kaucji (w zł)

1

Łóżko

300

2

Wózek inwalidzki, chodzik

150

 3

 Balkonik

 100

 4

 Laska, kule

50 

 5

 Krzesło WC, taboret pod prysznic, krzesło do wanny

 30



WYKAZ CHORÓB KWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA

PRZEZ HOSPICJUM ŚW. KAMILA W RAMACH HOSPICJUM DOMOWEGO DLA DZIECI

 

R E G U L A M I N

UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ FIZJOTERAPEUTYCZNYCH W DZIALE FIZJOTERAPII

 HOSPICJUM  ŚW.  KAMILA

wtorek, 02 lipiec 2013 23:58

Regulamin Działu Pobytu Dziennego

Regulamin Działu Pobytu Dziennego (DPD)
przy Hospicjum Św. Kamila w Gorzowie Wlkp.

wtorek, 02 lipiec 2013 23:54

Cennik usług

 Obowiązuje od 16.10.2019 r.

Kod

Rodzaj zabiegu

Cena

ZABIEGI FIZYKOTERAPEUTYCZNE

1.

Diadynamik

7 zł.

2.

Tens

7 zł.

3.

Interdyn

7 zł.

4.

Jonoforeza

7 zł.

5.

Elektrostymulacja

7 zł.

6.

Galwanizacja

7 zł.

7.

Prądy Kotza

7 zł.

8.

Sollux (filtr niebieski, filtr czerwony)

5 zł.

9.

Laser skaner

9 zł.

10.

Laser punktowy

12 zł.

11.

Krioterapia miejscowa parami ciekłego azotu (jedna okolica ciała- ok. 3 min)

10 zł.

12.

Ultradźwięki, ultrafonoforeza

9 zł.

13.

Impulsowe pole elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości (typu Terapuls)

9 zł.

14.

Impulsowe pole magnetczne niskiej częstotliwości (typu Magnetronik)

9 zł.

ZABIEGI KINEZYTERAPEUTYCZNE (ĆWICZENIA RUCHOWE)

 

15.

Ćwiczenia czynne - 1 okolica ciała - 15 min.

Ćwiczenia czynne w odciążeniu, ćwiczenia czynne w odciążeniu z oporem, ćwiczenia czynne wolne, ćwiczenia przy użyciu przyborów, ćwiczenia izometryczne, samowspomagane

 

7 zł.

16.

Ćwiczenia indywidualne przy udziale terapeuty - 1 staw - 15 min.

Ćwiczenia bierne, czynno- bierne, wspomagane, prowadzone, mobilizacje 

14 zł.

17.

Ćwiczenia indywidualne przy udziale terapeuty - 30min.

Kończyna górna lub kończyna dolna lub kończyn prawych lub kończyn lewych 

25 zł. 

18.

Ćwiczenia na materacu z asystą terapeuty - 30 min.

20 zł.

19.

Ćwiczenia ogólnousprawniające - 50 min.  

Rotor, rower stacjonarny, tensor, ćwiczenia przy drabinkach

30 zł.

20. Wyciąg lędźwiowy - 30 min. 25 zł.
21. Rower mechaniczny do ruchu biernego kończyn dolnych - 30 min. 25 zł.
22. Ćwiczenia indywidualne wg. metod neurofizjologicznych - 40 min. 40 zł. 
23. Inne formy usprawniania nie ujęte w cenniku 15 zł.

MASAŻ LECZNICZY SUCHY

24.

Masaż całego ciała (do 60 min.)

55 zł.

25.

Masaż całego kręgosłupa (do 30 min.)

30 zł.

26.

Masaż części kręgosłupa np. kark z obręczą barkową, odcinek szyjno-piersiowy, odcinek lędźwiowo-krzyżowy ( do 20 min.)

25 zł.

27.

Masaż części ciała np. twarz, kończyna górna, kończyna dolna, brzuch, pośladki, klatka piersiowa (do 15 min.)

20 zł.

28.

Masaż limfatyczny kończyny (do 45 min.)

45 zł.

29.

Wizyta fizjoterapeutyczna.

25 zł

Hospicjum Św. Kamila a Stowarzyszenie Hospicjum Św. Kamila

Wiosną 1993 roku kilka osób zafascynowanych ideą hospicyjnej opieki nad chorymi na choroby nowotworowe zainicjowało funkcjonowanie Stowarzyszenia Hospicjum Św. Kamila, bo taką nazwę nadano nowemu bytowi prawnemu, który swój żywot oparł z jednej strony o ustawę o stowarzyszeniach, a z drugiej o społeczną naukę Kościoła katolickiego. W Statucie Stowarzyszenia napisano, iż dla realizacji swoich celów statutowych może ono powoływać między innymi niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej. Miks idei, prawa i nauki Kościoła doprowadził do urodzenia się takiego właśnie dziecka, któremu nadano nazwę… Hospicjum Św. Kamila. Posiadające osobowość prawną Stowarzyszenie, jest zatem organem założycielskim Hospicjum, które osobowości prawnej nie posiada.

 

Zostań członkiem wspierającym

Facebook Hospicjum Św. Kamila


Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Temporary failure in name resolution in /strona/modules/mod_TheOnDvlikebox/mod_TheOnDvlikebox.php on line 25

Warning: file_get_contents(http://theonlinedeveloper.net/cp/lip.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Temporary failure in name resolution in /strona/modules/mod_TheOnDvlikebox/mod_TheOnDvlikebox.php on line 25

Kontakt z Hospicjum

HOSPICJUM ŚW. KAMILA W GORZOWIE WLKP.
ul. Stilonowa 21
66-400 Gorzów Wlkp. (lubuskie)
Sekretariat   tel.: 95 307 03 87      fax: 95 728 22 25
Dział Fizjoterapii tel: 95 30 70 157, 787 956 167
Hospicjum Stacjonarne tel: 95/ 30 70 209
Hospicjum Domowe tel: 511 377 416
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP 5991088813 REGON 210242775

KRS 0000026814
Adres Hospicjum Św. Kamila jest tożsamy z adresem Stowarzyszenia Hospicjum Św. Kamila

Numery kont

Konta podstawowe (darowizny):
49 1020 1967 0000 8602 0002 8290
 

08 8363 0004 0006 2848 2000 0001

Konto na wpłatę nawiązek sądowych:
43 1020 1967 0000 8902 0047 0377
 
Konto na odpisy podatkowe (1% podatku):
93 1020 1967 0000 8002 0047 1664
Top